DEN BRAVEN® Sanitární silikon NANO TECH
Kód: 34493P 30216RL 45713P 30215RL 30214RL 30217RL 30218RL 30213RL Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Vlastnosti a výhody
-
Vysoká přilnavost na sklo, smalt, dlaždice a glazurovanou keramiku, nesavé materiály a jejich kombinace
-
Obsahuje vysoce účinné protiplísňové fungicidy.
-
Trvale pružný, odolný plísním, vodě, čisticím prostředkům a UV záření
Základ / Materiál |
100% silikon - acetát |
Tepelná odolnost |
–50 / +120°C (po vytvrzení) |
Maximální protažení |
600 % |
Pevnosti v tahu |
2,0 MPa (bílá) 1,3 MPa (ostatní odstíny) |
Tvrdost dle Shore A (3s) |
≈ 18 ± 3 |
Použití
-
Pro spárování obkladů, veškeré sanitární keramiky (umyvadel, bidetů, pisoárů, WC mís), sprch, kuchyňských linek, smaltovaných koupelnových van apod.
-
Pro spárování akrylátových vaniček je nutné používat Sanitární neutrální silikon nebo Neutrální silikon.
Velikosti balení
-
kartuše 280 ml
Dostupné odstíny
Doplňkové parametry
Kategorie: | Silikony DEN BRAVEN |
---|---|
EAN: | Zvolte variantu |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
Den Braven je podnik, ve kterém vzniká široká škála výrobků, které dokazují, že nezáleží pouze na kvalitě, ale také na značce, která je s ní spojena. Ryze česká společnost bez účasti zahraničního kapitálu, která vyrábí a prodává značkové výrobky, které jsou uznávány především pro svoji spolehlivost. Více než 20 let je stálicí na českém trhu a náleží k předním světovým producentům tmelů, silikonů, polyuretanových montážních pěn, technických aerosolů nejvyšší kvality a dodavatelům chytrých systémových řešení stavební chemie. |
|
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop