TYTAN Professional® UPG 10 Sanitární silikon, 280 ml
Kód: 10023901 10023902 Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Vlastnosti a výhody
-
Speciální kapsle s fungicidem zajišťují dlouhodobou funkčnost, protože protiplísňové složky se uvolňují postupně a kapsle zpomalují vymývání fungicidu ze spár a spojů.
-
Odolný vůči plísním a bakteriím až po dobu 10 let
-
Excelentní přilnavost k neporézním povrchům
-
Vodotěsný spoj
-
Tvarování spoje 15-30 minut, což umožňuje pohodlně připravit spáry a spoje do finálního tvaru
-
Odolný běžným čistícím prostředkům
-
Odolává teplotním výkyvům
-
Odolný vůči UV záření
Použití
-
Utěsňování spár a spojů v místech s vysokou vlhkostí, jako jsou např. kuchyně, koupelny, toalety
-
Utěsňování spár kolem van, umyvadel, dřezů a sprchovacích koutů a kabin
-
Vyplňování spár mezi keramickým obkladem a sanitárním zařízením
-
Drobné opravy
Velikosti balení
- kartuše 280 ml
DOSTUPNÉ ODSTÍNY
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
Skupina Selena je globální společnost zabývající se od r. 1992 výrobou a distribucí produktů stavební chemie pro profesionální i hobby uživatele. Skupina zahrnuje 30 společností a moderní výrobní závody, kde se vyrábí PU pěny, tmely, lepidla, zateplovací systémy a hydroizolace. Dnes patří Selena mezi 3 největší výrobce jednokomponentích Pu pěn na světě. Díky integrovanému výzkumu a vývoji neustále expanduje s produktovou nabídkou. Obchodně je Selena zastoupena širokým portfoliem mezinárodních i lokálních značek mj. Tytan Professional, Tytan Industry, Artelit Professional, Hauser a Quilosa.
|
![]() |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop