Vyprošťovací řetězové pásy, 2 ks

Kód: 9973N3
compass vyprošťovací řetězy f
Loading...
649 Kč 536,36 Kč bez DPH 324,50 Kč / 1 ks
2-4 dny
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
616,55 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Podporují přilnavost pneumatik na zasněženém a zledovatělém povrchu.   

Detailní informace

Detailní popis produktu

compass vyprošťovací řetězy cd

 

 

Vyprošťovací řetězové pásy COMPASS®compass logo

Pásy jsou určeny pouze jako pomoc pro nouzové vyproštění vozidla zapadlého ve sněhu, nebo zdolání obtížné situace na náledí. Nejsou určeny jako náhrada sněhových řetězů pro delší jízdu.

Pásy vždy montujte na obě kola hnací nápravy
V případě, že jsou na vozidle poklice, sejměte je.
 Protáhněte pás otvorem na okraji kola, tak aby zámek pásu byl na vnější straně kola.
 Vyvarujte se přímému kontaktu pásu a kovových částí ráfku.  Protáhněte konec popruhu sponou a tahem jí dotáhněte.
 Před jízdou se ujistěte, že v podběhu kola je dostatek místa a nemůže dojít k poškození žádných částí vozidla.
 S nasazenými pásy jeďte pouze rychlostí chůze.
Vyhněte se protáčení kol.
Po překonání obtížné situace pásy opět sejměte.
V balení jsou dva kusy.
 
Výrobce: Compass CZ s.r.o., Česká republika
 
 
 
 
 
 

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Sněhové řetězy
Hmotnost: 0.11 kg
EAN: 8591686014556

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


compass logo_1 COMPASS CZ s.r.o. je dodavatelem autodoplňků, nářadí, aku nářadí, zahradního vybavení již více než 25 let. Česko

 

RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
compass vyprošťovací řetězy f
Vyprošťovací řetězové pásy, 2 ks
649 Kč 536,36 Kč bez DPH 324,50 Kč / 1 ks