Spárovací pytel

Kód: 1900025
spárovací pytel
Loading...
247 Kč 204,13 Kč bez DPH 247 Kč / 1 ks
skladem
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
234,65 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným
K pohodlnější a přesnější aplikaci spárovacích hmot.

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

spárovací pytel

Spárovací pytel

❃ Slouží k pohodlnější a přesnější aplikaci spárovacích hmot, při spárování kamenných obkladů, cihlových pásků, dlažeb, bloků a vyplnění všech spár.
❃ Před naplněním seřízněte ústí pytle dle šířky spáry
❃ Pytel naplňte maltou do dvou třetin - POZOR! směs nesmí obsahovat hrudky
❃ Pytel uzavřete zatočením a tímto točivým pohybem (kroucením) také postupně vytlačujete směs do spár
❃ Po ukončení prací pytel dokonale umyjte pod tekoucí vodou
❃ Pokud dojde k ucpání ústí pytle hrudkou, nepoužívejte násilí (zednickou lžíci, kladivo a pod.), ale vysypte celý obsah, odstraňte překážku a znovu celý pytel naplňte. V opačném případě by mohlo dojít k poškození výrobku a jeho další nepoužitelnosti.
 
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Spárovací lžíce a pytle
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.11 kg
EAN: 8595211700013

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

český stavitel LOGO 2018 2Stavební chemie ČESKÝ STAVITEL a výrobky na ochranu dřeva DŘEVOSAN tvoří významnou část sortimentu přerovské firmy Metrum založené roku 1992. Výrobky jsou vyráběny v systému jakosti ISO 9001 na základě dlouholetých zkušeností i nejnovějších poznatků. Patří tak mezi českou špičku v oboru stavební chemie. Své výrobky úspěšně vyváží také na Slovensko, Ukrajinu, do Polska, Maďarska a Rumunska. Všechny produkty vykazují vynikající kvalitu a užitnou hodnotu za přijatelnou cenu.

OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
spárovací pytel
Spárovací pytel
247 Kč 204,13 Kč bez DPH 247 Kč / 1 ks