ADLER® ALLWETTERLACK Syntetický lodní lak
Kód: 45733P 45695P Zvolte variantuDetailní popis produktu
![]() |
ADLER® ALLWETTERLACK
Syntetický lodní lak Prémiový bezbarvý lak z umělé pryskyřice pro dřevo v interiéru a v exteriéru. ❃ Venkovní i vnitřní dřevo, jako je např. zahradní nábytek, pivní stoly, vrata.
❃ Také k přelakování laků z umělé pryskyřice nebo vodou ředitelných barevných laků, k ochraně barvy proti otěru.
|
POSTUP❃ Dřevo vybrousit zrnitostí 120
❃ Dřevo v exteriéru impregnovat nejprve výrobkem Pullex Imprägnier-Grund 50208 ff.
❃ Suché povrchy určené k přelakování lehce vybrousit zrnitostí 220.
❃ Vrchní nátěr 2x ADLER Alwetterlack
❃ Pro nátěr dřevěného plotu doporučujeme plotová prkna natřít 2-3x impregnační lazurou ADLER Pullex 3v1 a následně pouze řezné hrany ošetřit lakem ADLER Allwetterlack.
❃ Pro nátěr dřevěné terasy doporučujeme terasová prkna natřít 2x terasovým olejem ADLER Boden Öl a následně pouze řezné hrany ošetřit lakem ADLER Allwetterlack
❃ Výborný na nátěr hran překližky Ředění: Dodávané balení je připraveno ke zpracování natíráním. Při nanášení válečkem přidat 5% výrobku ADLER Adlerol 80301, při stříkání zředit 20% výrobkem ADLER KHSpritzverdünnung 80367.
|
Spotřeba: cca 100 ml/m2 / Vydatnost: 10 m2/l
Velikosti balení: 0,75 l, 5 l
Výrobce: Adler Lacke, Rakousko
|
Doplňkové parametry
Kategorie: | Syntetické laky |
---|---|
EAN: | Zvolte variantu |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
ADLER je vedoucím rakouským výrobcem laků, barev a produktů pro ochranu a údržbu dřeva s více než 85 letou tradicí. Sortiment zahrnuje produkty určené pro dřevostavby, okna, dveře, nábytek a terasy. | ![]() |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop