LUXOL® Interiérový syntetický lak
Kód: 43848P 43847P Zvolte variantuDetailní popis produktu
VLASTNOSTI A VÝHODY
- Bezbarvý vodou ředitelný lak pro nátěry dřevěných ploch v interiéru
- Má vynikající zpracovatelnost, rozliv a finální vzhled, který je dostupný v lesku i matu.
- Produkt je na rozpouštědlové bázi.
- Odolný proti poškrábání.
POUŽITÍ
- Pro nátěry dřevěných ploch v interiéru, jako je například nábytek, dřevěné obložení, židle, stoly, dveře a jiné dekorativní předměty ze dřeva.
POSTUP
- Produkt nanášejte v 1 – 2 vrstvách na čisté, suché, obroušené dřevo.
- Před použitím obsah důkladně promíchejte. Neřeďte.
- Výrobek nanášejte štětcem nebo válečkem.
- Teplota podkladu a okolí nesmí při aplikaci klesnout pod 15 °C.
- Interval mezi nanášením jednotlivých vrstev je 24 hodin.
- Před nanesením následující vrstvy je vhodné předcházející nátěr přebrousit jemným brusným papírem.
- Nátěr provádějte při teplotách 15–30 °C.
- Pomůcky a znečištěná místa ihned čistěte vodou.
DOBA SCHNUTÍ
- suchý na dotyk: 4 h
- brousitelný / druhý nátěr: 24 h
- proschlý: 24 h
- 60 - 100 ml/m2
- Vydatnost: 10 - 15 m2/l jedna vrstva
VELIKOSTI BALENÍ
- 0,75 l
Doplňkové parametry
Kategorie: | Syntetické laky |
---|---|
EAN: | Zvolte variantu |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
|
AkzoNobel je vášnivým průkopníkem v oblasti barev. Od roku 1792 se pyšní odbornými znalostmi v oblasti výroby barev a nátěrů, které stanovují standardy v oboru. I když historie firmy sahá až do roku 1646, kdy Paulem Hossmanem byla založena první dílna na švédském venkově. Portfolio zahrnuje značky světové třídy, jako jsou Dulux, Hammerite, International, Sikkens a Interpon, které si získaly důvěru zákazníků po celém světě. Sídlí v Nizozemsku a působí ve více než 150 zemích, zaměstnává přibližně 34 500 talentovaných jednotlivců, kteří se vášnivě věnují poskytování vysoce výkonných produktů a služeb, které zákazníci očekávají. |
![]() |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop