TIKKURILA® Katalog interiérových odstínů FEEL THE COLOR

Kód: 70001P
TIKKURILA FEEL THE COLOR 2023
Loading...
123 Kč 101,65 Kč bez DPH
7-10 dnů
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
116,85 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Vzorník Feel the colour obsahuje rozsáhlý soubor 263 odstínů, které ve vašem domě navodí barevně příjemnou atmosféru dle vašich preferencí.

Detailní informace

Detailní popis produktu

TIKKURILA FEEL THE COLOR 2023A
Feel the Color - kolekce 263 odstínů barev vybraných z kolekce Tikkurila Symphony, kde jich naleznete 2436.
 
Dodají vašemu domovu tu pravou atmosféru, ať už budete stylizovat cokoli. 
 
Vybrané odstíny jsou inspirující, vzrušující, relaxující, či stimulující, vždy navodí barevně příjemnou atmosféru dle vašich preferencí. 
 
Odstín vždy vybírejte v takových světelných podmínkách, v jakých bude i následně použitý.

 

Kolekce byla vytvořena zejména pro tyto výrobky Tikkurila:

Otex Adhesion Primer
Optiva Ceramic
Feelings Universal Primer
Feelings Interior Paint

 

 

 

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: TIKKURILA FEEL THE COLOR (263)
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.2 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

tikkurila logoFinský výrobce Tikkurila nabízí širokou škálu prémiových dekorativních barev pro spotřebitele a profesionály, sloužících na ochranu a dekoraci povrchů. Nabízené produkty zahrnují interiérové barvy, laky a dekorativní výrobky, exteriérové produkty na dřevo, fasády a kovové povrchy. Současně vyrábí Tikkurila i barvy a nátěry pro strojírenský a dřevařský průmysl. Barvy Tikkurila patří k nejtrvanlivějším a nejodolnějším na světovém trhu.

Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
TIKKURILA FEEL THE COLOR 2023
TIKKURILA® Katalog interiérových odstínů FEEL THE COLOR
123 Kč 101,65 Kč bez DPH