֍ Zvýšená odolnost natřeného povrchu vůči skvrnám a nečistotám, jako jsou: majonéza, koření Maggi, čokoládová omáčka, máslo, bobule, olej (Doporučujeme odstranit skvrny nejpozději do 15 minut po zašpinění nečistotami na povrchu barvy.)
֍ Zvýšená odolnost natřeného povrchu vůči špíně a prachu.
֍ Snížený efekt migrace solí (nižší migrace solí ve starých budovách, kostelích, muzeích apod.)
֍ Jednotná a snadno dosažitelná struktura natřeného povrchu.
Vysoká odolnost vůči vlhkosti - 1. třída (PN-EN 13300).
Dlouhodobá stálost barvy.
Nádherný polomatný povrch.
Inovativní systém tónování Avatint.
Výsledný efekt s jednotným stupněm lesku.
֍ Produkt naplnil požadavky stanovené Německým institutem stavební technologie (DIBt) a Německého výboru pro zdravotní posouzení stavebních materiálů (AgBB) a také naplnil požadavky nacházející se dle projektu Belgického královského dekretu mají být stanoveny limity pro stavební materiály pro použití v interiéru.
֍ Ve výrobním procesu není přidáván formaldehyd.
֍ Ekologická výroba a nejvyšší kvalita potvrzena certifikátem "ECOLABEL"
֍ Podle doporučení z polského institutu Polish Allergy Society (PTA) výrobek je bezpečný pro lidi zvlášť citlivých a se sklonem k alergiím.
֍ Suroviny používané pro výrobu nátěrových hmot jsou v souladu s nařízením Evropské unie REACH, jehož cílem je zajistit vysokou úroveň ochrany zdraví a ochrany životního prostředí.
֍ Barvy splňují požadavek obsahu VOC podle BREEAM mezinárodního certifikačního systému.
֍ Výrobek je zařazen do A+ třídy z důvodu nízké emise nátěru podle francouzské normy.
֍ Produkt naplnil požadavky LEED v 4 "EQ kredit: Materiály s nízkými emisemi" a to jak v rozsahu obsahu emisí těkavých organických sloučenin, stejně jako v dosahu emise z povrchu v souladu s metodou přijatou na investice realizované mimo USA.
Odolnost proti mokrému oděru: Nejvyšší - 1. třída (podle normy PN-EN 13300:2002). (PN-EN ISO 11998:2007P).
V případě znečištění natřeného povrchu, na čištění může být použita voda s malým množstvím čisticího prostředku.
Odolnost proti záření: Test odolnosti pro ozařování povrchu s UVC germicidní lampou - vzhled povrchu a barevného odstínu se nezměnil po 8 hodinách záření.
Výrobek obsahuje minimální množství těkavých organických látek v rozsahu 1,5 g/l - 30 g/l VOC
POUŽITÍ
֍ Výrobek je určen k dekorativní malby stěn a stropů uvnitř obytných, kancelářských a veřejných budov, ve školách a v prostorách zdravotní péče (nemocnice, školy, školky, jesle), ve výrobních prostorách, výrobních halách a také v prostorách potravinářského průmyslu bez přímého kontaktu s potravinami *.
֍ Výrobek se může použít na malé dřevěné a kovové povrchy, předtím naneste vhodný základní nátěr (Tikkurila Everal Primer, Tikkurila Everal Corrostop, Tikkurila Rostex Super Akva).
APLIKACE
Nenatírané povrchy
֍ Nové omítky a betonové podklady mohou být natřené po 4 týdnech zrání.
֍ Očistěte povrchy od prachu, nečistot, vyhlaďte nerovnosti s tmelem.
֍ Sádrové desky, lepenky a tmel mohou být natírány, až když jsou zcela vysušené.
֍ V případě velkých nerovností by měl být povrch upraven vyrovnávací maltou a pak celý povrch natřený hladkým tmelem.
֍ V případě malých nerovností můžete hned použít hladký tmel.
֍ Použití výše uvedených malt a tmelů by mělo být provedeno v souladu s technickými listy těchto výrobků.
֍ Omítky s viditelně lesklým povrchem přebruste a očistěte od prachu.
֍ Poté naneste jednu vrstvu Tikkurila OPTIVA PRIMER.
Předtím natřené povrchy
֍ Povrch před natíráním omyjte, odstraňte mastnotu, nečistoty, uvolněné a odlupující se částečky starého nátěru.
֍ Lesklé povrchy a nerovnosti přebruste a upravte tmelem.
֍ Nátěry se stupněm lesku: hedvábný lesk, polomatný, pololesklý a lesklý by se měli před konečnou úpravou přebrousit po celé ploše. Na broušení použijte brusný papír se zrnitostí 150-200.
֍ Povrch základujte s Tikkurila OPTIVA PRIMER.
֍ Základování se může vynechat pouze v případě, že existující nátěr je v perfektním stavu (výrobce nenese odpovědnost za nesprávné posouzení skutečného stavu).
֍ Vyčistěte povrch od prachu a nečistot, nerovnosti povrchu vyhlaďte tmelem.
֍ Poté naneste jednu vrstvu Tikkurila OPTIVA PRIMER, jako vrchní nátěr aplikujte dvě vrstvy Tikkurila OPTIVA SEMI MATT [20].
֍ V případě uvolňujícího se substrátu impregnujte povrch s Tikkurila SUPRABILIT.
POZNÁMKA: Doporučuje se zkontrolovat, zda použitý tmel vytvořil silný a stabilní povrch-jemně potřete povrch rukou, pokud tmel opadává, nebo kříduje, je třeba ho naimpregnovat s Tikkurila SUPRABILIT.
VRCHNÍ NÁTĚR
֍ Před natíráním barvu důkladně promíchejte.
֍ V závislosti na pórovitosti podkladu aplikujte 2 vrstvy Tikkurila OPTIVA SEMI MATT [20] štětcem, válečkem nebo stříkáním.
֍ Při použití odstínů s mimořádně nízkou krycí schopností (označené v tónovacím systému), může být nutné aplikovat další vrstvy.
֍ V případě použití odstínů s nízkou krycí schopností (LH) a intenzivně sytých odstínů z báze C se doporučuje použít penetrační nátěr Tikkurila OPTIVA PRIMER tónovaný tak, aby byl podobný vrchnímu nátěru.
֍ Malířská páska by měla být odstraněna před tím, než barva zaschne.
֍ Při aplikaci se doporučuje používat malířské nářadí ANZA.
Upozornění: Úplná odolnost vůči mokrému čištění podle PN-EN 13300 dosáhne povrchová úprava po 28 dnech od skončení malování.
Praktická vydatnost závisí na absorpci, textuře povrchu, způsobu aplikace a od barevného odstínu. Přesnou spotřebu barvy lze určit pouze v praxi testováním na cílovém povrchu.
DOSTUPNÉ ODSTÍNY
֍ Ve variantách produktu nabízíme paletu nejprodávanějších odstínů, u kterých uvádíme cenu za již natónovanou barvu.
֍ Barvu OPTIVA 20 tónujeme na přání zákazníka do odstínů z výše uvedených vzorníků na profesionálních strojích Tikkurila.
֍ Konečnou cenu za daný odstín (který není mezi variantami) Vám sdělíme před samotným namícháním barvy a barvu tónujeme až po vzájemném odsouhlasení.
Upozornění: Toto zboží lze koupit výhradně v podobě čerstvě vyrobeného a namíchaného produktu v odstínu dle konkrétních požadavků zákazníka a zákazník proto nebude oprávněn odstoupit od kupní smlouvy – viz článek VI. Odst. 3 VOP.
Vynikající vodou ředitelná, akrylátová barva na nátěry stěn a stropů ve vnitřních prostorách. Vytváří krásný, omyvatelný, matný povrch s dobrou odolností.
Vodou ředitelná akrylátová vrchní barva, která obsahuje protiplísňový prostředek. Určená je na vnitřní stěny a stropy, zejména do vlhkých prostorů, kde se vyžaduje časté mytí stěn a odolnost vůči opotřebení, jako jsou např. haly, schodiště, nemocniční chodby, pokoje pacientů.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Finský výrobce Tikkurila nabízí širokou škálu prémiových dekorativních barev pro spotřebitele a profesionály, sloužících na ochranu a dekoraci povrchů. Nabízené produkty zahrnují interiérové barvy, laky a dekorativní výrobky, exteriérové produkty na dřevo, fasády a kovové povrchy. Současně vyrábí Tikkurila i barvy a nátěry pro strojírenský a dřevařský průmysl. Barvy Tikkurila patří k nejtrvanlivějším a nejodolnějším na světovém trhu.
EH
Erika Hufková|
2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN
Roman Novák|
30.4.2025
vše super
OZ
Ověřený zákazník (heureka.cz)|
21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.
E
Element-shop(Administrátor)
24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí.
Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý.
Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.