SPOKAR® Hrnek pocínovaný, 1,25 l

Kód: 25945P
SPOKAR® Hrnek pocínovaný, 1,25 l
Loading...
149 Kč 123,14 Kč bez DPH
do 24 h
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
141,55 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Malířský hrnek nejen na barvu.  

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hrnek pocínovaný, 1,25 lspokar new logo

Kvalitní materiál: Hrnek je vyroben z odolného a odolného materiálu s povrchovou úpravou, která zajišťuje dlouhou životnost.
Optimální objem: S objemem 1,25 litru poskytuje dostatek prostoru pro barvu, což z něj činí ideální volbu pro různé malířské aplikace.
Všestranné použití: Pocínovaný hrnek najde využití při dekorativním malování, tupování, či očišťování obkladů po spárování. Je neocenitelný ve stavebnictví, štukatérství, malířství, natěračství a umělecké tvorbě.
Jednoduchá manipulace: Ergonomický design hrnku usnadňuje jeho držení a manipulaci, což přispívá k pohodlnému používání při práci.
 

Proč si vybrat pocínovaný hrnek?

❃ Pocínovaný hrnek je navržen tak, aby splňoval nejnáročnější požadavky malířů, umělců a řemeslníků.
❃ Jeho spolehlivý materiál a optimální objem z něj činí nepostradatelný nástroj pro širokou škálu malířských projektů.
 

Použití

Dekorativní malování: Pro aplikaci barev s precizností.
Tupování: Ideální pro tupování a odstraňování barvy z povrchů.
Stavebnictví a štukatérství: Užitečný při různých stavebních a řemeslných úkolech.
 
Investujte do kvalitního malířského náčiní a zažijte jednoduchost, pohodlí a efektivitu ve svých malířských projektech.
S námi vytvoříte mistrovská díla s lehkostí a stylem!

Doplňkové parametry

Kategorie: Vany a nádoby
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.12 kg
EAN: 8595082252109

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

spokar new logo Firma Spojené kartáčovny a.s., která má bohatou historii sahající až do roku 1882, je významným evropským výrobcem a exportérem širokého sortimentu kartáčnických produktů. Výrobky značky SPOKAR zahrnují širokou škálu produktů, včetně zubních kartáčků a dalších kartáčů pro osobní hygienu, kartáčů a úklidových prostředků pro domácnost, školních a uměleckých štětců, malířských potřeb a technických kartáčů. Firma klade neustálý důraz na vysokou kvalitu svých výrobků, což dokazuje certifikát systému řízení jakosti dle normy EN ISO 9001, který společnost poprvé získala již v roce 1997. Výrobky SPOKAR jsou v České republice dobře známé a oblíbené, a jistě poslouží i Vám s vysokou účinností.

 

RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
SPOKAR® Hrnek pocínovaný, 1,25 l
SPOKAR® Hrnek pocínovaný, 1,25 l Hrnek pocínovaný, 1,25 l
149 Kč 123,14 Kč bez DPH