DULUX™ DIAMOND GLAZE VARNISH vodou ředitelný extrémně tvrdý lak
Kód: 46148P 46149P 46146P 46147P Zvolte variantuDetailní popis produktu
Vlastnosti a výhody
-
Čirý lak na dřevo pro vnitřní použití s maximální tvrdostí a trvanlivostí.
-
Extrémní tvrdost
-
Rychlé schnutí
-
Odolný vůči alkoholu, horké vodě a běžným chemikáliím
- Odolný proti standartní vlhkosti v místnostech. Natřený povrch nesmí být ve stálém kontaktu s vodou a nesmí být dlouhodobě vystaven kondenzované vlhkosti.
Použití
-
Je ideální pro interiérové povrchy vystavené intenzivnímu opotřebování, jako podlahy, schody, podlahové lišty, krycí obložení oken a dveří, horní plochy stolu a pultu, atd.
-
Je rovněž vhodný pro povrchovou úpravu korkových podlahovin, dřevotřísek, dřevovláknitých materiálů, a pod.
- Lak není vhodný k natírání vyhřívaných ploch, např. radiátorů.
ředění
- Neředí se – připraveno k použití.
- Voda k čištění nářadí.
Spotřeba
-
50 - 85 ml/m2
-
Vydatnost: 12 - 20 m2/l neošetřené dřevo
- 20 - 25 m2/l dříve natřené dřevo
-
v jedné vrstvě podle savosti a struktury podkladu a tloušťky nanesené vrstvy
DOBA SCHNUTÍ
- Nátěr je suchý na dotek po cca 3 - 5 hodinách.
- Další vrstvu možno nanášet po 14 - 24 hod.
Velikosti balení
-
1 l, 2,5 l
Dostupné odstíny

Doplňkové parametry
Kategorie: | Vodou ředitelné laky |
---|---|
EAN: | Zvolte variantu |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Výrobní společnost : | Akzo Nobel Coatings CZ, a.s. |
---|---|
Adresa : | Akzo Nobel Coatings CZ, a.s. - BB centrum (budova BETA), Vyskočilova 1481/4, Praha 4, CZ-14000, Telefon: +420 261 399 100-101 / Akzo Nobel Coatings CZ, a.s. (Interpon Powder Coatings) - Podvihovská 376/14 Opava 9-Komárov, CZ-74770, Telefon: +420 553 692 455 |
E-mail : | recepce@akzonobel.com |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop