LUXOL® Interiérový vodou ředitelný lak AQUA
Kód: 43850P 43851P 43849P Zvolte variantuDetailní popis produktu
VLASTNOSTI A VÝHODY
- Bezbarvý vodou ředitelný lak pro nátěry dřevěných ploch v interiéru
- Má vynikající zpracovatelnost, rozliv a finální vzhled, který je dostupný v lesku i matu.
- Produkt je na vodní bázi, rychle schne a nezapáchá.
- Odolný proti poškrábání.
POUŽITÍ
- Pro nátěry dřevěných ploch v interiéru, jako je například nábytek, dřevěné obložení, židle, stoly, dveře a jiné dekorativní předměty ze dřeva.
POSTUP
- Produkt nanášejte v 1 – 2 vrstvách na čisté, suché, obroušené dřevo.
- Před použitím obsah důkladně promíchejte.
- Výrobek nanášejte štětcem nebo válečkem.
- Teplota podkladu a okolí nesmí při aplikaci klesnout pod 15 °C.
- Interval mezi nanášením jednotlivých vrstev je 2 hodiny.
- Před nanesením následující vrstvy je vhodné předcházející nátěr přebrousit jemným brusným papírem.
- Nátěr provádějte při teplotách 15–30 °C.
- Pomůcky a znečištěná místa ihned čistěte vodou.
DOBA SCHNUTÍ
- suchý na dotyk: 2 h
- brousitelný / druhý nátěr: 2 h
- proschlý: 4 h
- 45 - 60 ml/m2
- Vydatnost: 16 - 21 m2/l jedna vrstva
VELIKOSTI BALENÍ
- 0,75 l, 2,5 l
Doplňkové parametry
Kategorie: | Vodou ředitelné laky |
---|---|
EAN: | Zvolte variantu |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Výrobní společnost : | Akzo Nobel Coatings CZ, a.s. |
---|---|
Adresa : | Akzo Nobel Coatings CZ, a.s. - BB centrum (budova BETA), Vyskočilova 1481/4, Praha 4, CZ-14000, Telefon: +420 261 399 100-101 / Akzo Nobel Coatings CZ, a.s. (Interpon Powder Coatings) - Podvihovská 376/14 Opava 9-Komárov, CZ-74770, Telefon: +420 553 692 455 |
E-mail : | recepce@akzonobel.com |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop