TEKNOS® NATURA 90 Lak akrylový, interiérový, s UV filtrem, vysoký lesk

Kód: 19128P 19129P Zvolte variantu
Doprodej
Značka: TEKNOS®
TEKNOS NATURA 0,9
Loading...
339 Kč 989 Kč od 339 Kč 280,17 Kč bez DPH 817,36 Kč bez DPH od 280,17 Kč bez DPH 376,67 Kč / 1 l 366,30 Kč / 1 l
do 24 h do 24 h Zvolte variantu
Velikost balení
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
od 322,05 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Vysoce lesklý, vodou ředitelný, rychle schnoucí interiérový lak se zvýšenou ochranou proti UV-záření. Vhodný na dřevěné nepochozí plochy v interiérech.

Detailní informace

Detailní popis produktu

 
NATURA 90Teknos Logo
Vysoce lesklý akrylový interiérový lak

 

 

 

TEKNOS NATURA 15 a

Vodou ředitelný, akrylový pryskyřičný lak se zvýšenou ochranou proti UV-záření. 

 rychle schne
 rovnoměrně se rozlévá
 vysoce čirý, nežloutne
 je téměř bez zápachu
 po zaschnutí omyvatelný a otěruvzdorný
 prémiová finská kvalita 
 

Teknos Natura lak splňuje emisní požadavky RTS, Finské klasifikace čistoty místnosti pro stavební materiály. M1 - nejvyšší emisní třída: výrobky mají naměřené nejnižší hodnoty emisí, které mají vliv na zdraví. 

 Vynikající na dřevěné nepochozí povrchy v interiérech - stěny, stropy, kazetování a nábytek
 Není vhodný na dřevěné podlahy, parkety, schodiště nebo plochy v exteriéru.
 

 NATURA natónovaná do světlých odstínů zdůrazňuje přírodní barvu dřeva, doporučuje se např. na břízu, borovici a smrk.

SPOTŘEBA60 - 100 ml/m2 / VYDATNOST: 10 - 16 m2/lv jedné vrstvě v závislosti na druhu dřeva, jeho opracování, stáří a způsobu aplikace 

Barva: transparentní čirá
Stupeň lesku (0-100): 90 - vysoký lesk 
Velikosti balení: 0,9 l, 2,7 l
Výrobce: Teknos Group Oy, Finsko  

 

APLIKACE

  • Povrch má být umytý a očištěný kartáčem, staré neporušené nátěry očistíme od špíny a prachu, lesk zdrsníme.
  • Je-li lakový nátěr porušen, odstraníme starý lak a povrch pak přebrousíme.
  • Barvu pečlivě ode dna promícháme, pro podkladový nátěr lze NATURU zředit přidáním 0 - 15% vody, další nátěry se pak neředí.
  • Tmavé dřevo (palisandr, mahagon) navlhčíme vodou a necháme mírně zaschnout před natřením NATUROU.
  • Pro docílení kvalitního a efektního nátěru, provedeme nátěr třikrát.
  • Po zaschnutí první vrstvy můžeme povrch jemně přebrousit.
  • Druhý nátěr provedeme neředěným lakem.
  • Povrch opět pečlivě přebrousíme.
  • Pokud chceme získat matný povrch, provedeme matným lakem pouze poslední nátěr.
  • Světlá NATURA se doporučuje pro světle zabarvené dřevo (borovice, smrk, bříza).
  • Je dobré vyzkoušet odstín na malém kousku dřeva. 
  • Chceme-li docílit jasnějšího efektu, přidáme bezbarvou NATURU.
  • Doporučená teplota při práci je nad +10 °C, při relativní vlhkosti vzduchu pod 80%.
  • Nanášení štětcem, vzduchovým nebo vysokotlakovým stříkacím zařízením, kdy viskozita má být 25-40s, DIN 4 (otvor trysky 0,011" - 0,013")

ŘEDĚNÍ: voda. Mytí pomůcek: voda a syntetický mycí přípravek. Pomůcky opláchneme ihned po použití. 

DOBA SCHNUTÍ
proti prachu: 30 min
brousitelný, další vrstva: 2 hodiny
suchý: 8 hodin

brush   spray

 

TEKNOS NATURA 2,7

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Vodou ředitelné laky
EAN: Zvolte variantu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Teknos Logo TEKNOS je jeden z nejpřednějších skandinávských koncernů na výrobu průmyslových barev, se silnou pozicí jak ve stavebnictví, tak i u maloodběratelů. TEKNOS dodává ekologicky nezávadné, vysoce kvalitní barvy. Stálost kvality barev je určena certifikátem ISO 9001. Do TEKNOS Group patří továrny a přímá zastoupení ve Finsku, Norsku, Švédsku, Dánsku, Polsku, České Republice, Anglii, Rakousku, Německu a Rusku.

 

TEKNOS WOODEX CLASSIC c

 

OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
TEKNOS NATURA 0,9
TEKNOS® NATURA 90 Lak akrylový, interiérový, s UV filtrem, vysoký lesk
339 Kč 989 Kč od 339 Kč 280,17 Kč bez DPH 817,36 Kč bez DPH od 280,17 Kč bez DPH 376,67 Kč / 1 l 366,30 Kč / 1 l