VIKING® Baterie dřezová, páková, rozteč 100 mm, rovné ramínko 20 cm

Kód: 65008BR
VIKING® Baterie dřezová, páková, rozteč 100 mm, rovné ramínko 20 cm
Loading...
889 Kč 734,71 Kč bez DPH
1-2 dny
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
844,55 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Kombinace elegantního designu, kvalitních materiálů a dostupné ceny činí tuto baterii vhodnou volbou pro širokou škálu uživatelů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

VIKING® 65008viking logo


Baterie páková, rozteč 100 mm, rovné ramínko 20 cm
 

Baterie VIKING® je vodovodní pákovou baterií navrženou s důrazem na optimální poměr cena/výkon. Tato baterie se vyznačuje kombinací kvalitních materiálů, odolné povrchové úpravy a praktických funkcí pro pohodlné používání v koupelně.

Cena/Výkon: Baterie VIKING® vyniká skvělým poměrem cena/výkon, což ji činí ideální volbou pro ty, kteří hledají kvalitní baterii za rozumnou cenu.

Niklová Povrchová Úprava: Baterie je krytá niklovou povrchovou úpravou, což zajišťuje odolnost proti korozi a estetický vzhled.

Leštěný Chrom: Leštěná vrstva chromu do vysokého lesku dodává baterii elegantní a moderní vzhled.

Těsnění se Sítky: Součástí dodávky každé baterie jsou těsnění se sítky, která brání vniknutí nečistot do kartuše, což prodlužuje životnost baterie.

Perlátor: Baterie je vybavena perlátorem, který mísí vodu se vzduchem, což zajišťuje ustálený a pohodlný proud vody.

Technické Specifikace:

Typ baterie: Páková
Určení: Nástěnná - Dřez, Umyvadlo
Rozteč baterie: 100 mm
Kartuše: Průměr 35 mm
Ramínko: Ploché - Rovné, Délka 20 cm
Materiál těla: Mosaz
Povrchová úprava: Nikl, Leštěný Chrom
 

Baterie VIKING® poskytuje spolehlivý výkon a snadnou manipulaci. Je ideální pro instalaci v koupelnách nad dřezem nebo umyvadlem. Kombinace elegantního designu, kvalitních materiálů a dostupné ceny činí tuto baterii vhodnou volbou pro širokou škálu uživatelů.

Doplňkové parametry

Kategorie: Vodovodní baterie
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 1 kg
EAN: 8595126928922

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

viking logo

OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
VIKING® Baterie dřezová, páková, rozteč 100 mm, rovné ramínko 20 cm
VIKING® Baterie dřezová, páková, rozteč 100 mm, rovné ramínko 20 cm
889 Kč 734,71 Kč bez DPH