DAL DEGAN® Postřikovač VENERE PROFI zádový, mechanický, 16 l
Kód: 08105BRDetailní popis produktu
Mechanický postřikovač s plastovou nádrží na postřik. Je vhodný pro ošetřování rostlin a různé dezinfekční práce. Nádrž a všechny plastové součásti jsou odolné proti UV záření. Postřiková kapalina se tlakuje pístovým čerpadlem, pomocí páky, přímo do hadice a nevzniká tak tlak přímo v nádrži. Anatomickou tlakovací páku je možné přetočit o 180° a mít ji tak na pravé nebo levé straně. Tvar nádrže je uzpůsobený k pevnému dosednutí na záda za použití PE popruhů. Spuštění postřiku se ovládá mosazným ventilem v rukojeti. Široký nalévací otvor usnadňuje nalévání postřiku, ale i čištění postřikovače po použití. Dal Degan je Italský výrobce zahradních a zemědělských postřikovačů s tradicí již od roku 1870. Za dobu jejich působení se staly velmi oblíbenými nejen díky své kvalitě, ale i bezkonkurenčnímu servisu spojenému s distribucí a opravami tohoto zboží. Objem nádrže: 16 litrů Materiál pumpy: kov + mosaz Materiál nádrže: plast Spouštěč ( ventil ): mosazný Trubka: mosazná s mosaznými koncovkami Hadice: 115 cm Tryska: mosazná - stavěcí Hmotnost ( bez náplně ): 3,3 kg Barva: červená - černáDoplňkové parametry
Kategorie: | Zádové postřikovače |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 3.42 kg |
EAN: | 8051272885446 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
Dal Degan je italský výrobce zahradních a zemědělských postřikovačů s tradicí již od roku 1870. Za dobu jejich působení se staly velmi oblíbenými nejen díky své kvalitě, ale i bezkonkurenčnímu servisu spojenému s distribucí a opravami všeho zboží. | ![]() |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop