ANZA® BASIC RADIATOR BRUSH Štětec zárohák, 50 mm

Kód: 42777P
AN113250
Loading...
116 Kč 95,87 Kč bez DPH 116 Kč / 1 ks
5-7 dnů
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
110,20 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Tento štětec je ideální volbou pro natěrače, kteří potřebují dosáhnout na hůře přístupná místa a vyžadují kvalitní a rovnoměrný nátěr.

Detailní informace

Detailní popis produktu

ANZA® BASIC RADIATOR BRUSH

Štětec zárohák, 50 mm

anza logo
 
Tento štětec je ideální volbou pro natěrače, kteří potřebují dosáhnout na hůře přístupná místa a vyžadují kvalitní a rovnoměrný nátěr.
 
Základní natěračské práce: Řada BASIC je dobrou volbou pro základní natěračské práce s kvalitním výsledkem.
Kompatibilní s teleskopickými tyčemi: Umožňuje dosáhnout i na vzdálená a hůře dostupná místa.
Syntetická vlákna: Vysoce kvalitní syntetická vlákna vhodná pro všechny typy barev, zajišťující rovnoměrnou aplikaci.
Univerzální použití: Vhodný pro natírání fasád, plotů, obložení stěn a stropů, teras, radiátorů, rohů, a dalších obtížně přístupných ploch.

Použití

Venkovní nátěry: Perfektní pro natírání fasád, plotů a teras, kde je vyžadován kvalitní a rovnoměrný nátěr.
Interiérové práce: Ideální pro natírání obložení stěn, stropů, radiátorů, rohů, a jiných hůře dostupných míst v interiéru.

Tipy pro správnou aplikaci

Rovnoměrné tahy: Používejte rovnoměrné a plynulé tahy, aby nedocházelo k tvorbě stop nebo pruhů.
Uchopení: Při natírání držte štětec pevně a pohodlně, aby jste měli plnou kontrolu nad pohyby.
Čistota: Udržujte štětec čistý i během práce, aby barva na vláknech nezaschla a byl zajištěn kvalitní a rovnoměrný nátěr.

Skladování a údržba

Čistota: Po dokončení práce štětec ihned důkladně vyčistěte od zbytků nátěrové hmoty tak, aby bylo znovu možné volně oddělit všechna jednotlivá vlákna od sebe od konečků až k objímce. Pokud barva ve vláknech zaschne, štětec už nebude znovu použitelný. K čištění použijte vodu, ředidlo nebo speciální čistič, dle druhu použité nátěrové hmoty.
Uskladnění: Skladujte štětec na suchém a čistém místě, nejlépe volně zavěšený ve svislé poloze, aby nebyla vlákna stlačena a nedošlo k jejich deformaci. Při delším skladování zabalte štětec do papíru. Vlákna zůstanou kompaktní a čistá, objímka vláken chráněná proti korozi. Jen dobrá péče o nástroj vám umožní jeho opakované použití. 
 

Technická data

Viditelná délka vláken: 56 mm
Tloušťka: 14 mm
Šířka: 50 mm
Vlákna: syntetická
Držadlo: plast
Těleso (objímka): ocel
 
 
 
 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Zároháky
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.12 kg
EAN: 7311490034837
Druh štětce: natěrací, zárohák
Tvar: plochý
Šířka: 50 mm / 2"
Délka vláken: 56 mm / 2.2"
Materiál rukojeti: plast
Materiál tělesa: ocel
Materiál vláken: syntetická
Štěpené konce vláken: NE
Použití s teleskopickou tyčí: ANO
Profesionální výkon: ★★★☆☆
Tloušťka: 14 mm / 0.55"
Použití: lazury, mořidla, nitro, olejové, syntetické, vodou ředitelné

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


anza logo Švédský výrobce nářadí pro malíře a lakýrníky od roku 1946. Důraz je kladen především na mimořádnou kvalitu výrobků, jejichž vývoj probíhal ve spolupráci se samotnými profesionály v oboru a uživateli. Anza byla mj. průkopníkem ve vývoji malířských válečků. Při používání štětců nebo válečků Anza dochází ke snadnějšímu, účelnějšímu a rovnoměrnému roztírání nátěrových hmot, čímž klesá celková spotřeba a výsledek práce je na velmi vysoké úrovni. Štětiny nikdy nevypadávají. Použité nářadí vždy ovlivňuje průběh a výsledek Vaší práce. Se širokým sortimentem nářadí Anza budete zaručeně vždy spokojeni, všechny produkty zakoupíte v našem obchodě. Švédsko

 

OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
AN113250
ANZA® BASIC RADIATOR BRUSH Štětec zárohák, 50 mm ANZA® BASIC RADIATOR BRUSH Štětec zárohák, 50 mm
116 Kč 95,87 Kč bez DPH 116 Kč / 1 ks