MTR® Skoba s vrutem Zn 30×3 mm

Kód: 1210030BR
MTR® Skoba s vrutem Zn 30×3 mm
Loading...
1 Kč 0,83 Kč bez DPH 1 Kč / 1 ks
1-2 dny
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
0,95 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Tato skoba s vrutem může být využita v různých domácích nebo profesionálních projektech pro zavěšení lehkých předmětů na stěnu či jiné dřevěné povrchy.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Skoba s vrutem

30x3 mm s povrchovou úpravou galvanickým zinkochromátem

❃ Univerzální montážní komponent, který je určen pro montáž přímo do dřeva.
❃ Tato skoba může sloužit k zavěšení různých předmětů, jako jsou obrazy, dekorace, záclony, nebo jiné lehké dekorační či funkční prvky. 
 

Rozměry: Celková délka skoby je 30 mm, průměr skoby činí 3 mm a délka háku je 9 mm.

Nosnost: Tato skoba je navržena tak, aby unesla zatížení až 10 kg. Je však důležité mít na paměti, že uvedená nosnost je pouze orientační a může se lišit v závislosti na typu dřeva a způsobu montáže.

Povrchová úprava: Skoba je opatřena povrchovou úpravou galvanickým zinkochromátem, což ji chrání před korozi a prodlužuje její životnost.

Tato skoba s vrutem může být využita v různých domácích nebo profesionálních projektech pro zavěšení lehkých předmětů na stěnu či jiné dřevěné povrchy. Je důležité, aby byla správně namontována do pevného a stabilního dřevěného podkladu a aby byla dodržena maximální nosnost, aby se zabezpečila bezpečná a stabilní montáž.

Doplňkové parametry

Kategorie: Závěsné prvky
Záruka: 2 roky
EAN: 8596221101463

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
MTR® Skoba s vrutem Zn 30×3 mm
MTR® Skoba s vrutem Zn 30×3 mm Skoba s vrutem
1 Kč 0,83 Kč bez DPH 1 Kč / 1 ks